Geschillenregeling De Gelukkige Dolfijntjes
Geschillenregeling
Heeft u een klacht en komt u er met De gelukkige Dolfijntjes en met de tussenkomst van de klachtenfunctionaris respectievelijk de klachtencommissie niet uit? Dan kunt u als cliënt of zijn of haar vertegenwoordiger terecht bij de “Geschillencommissie Zorg Algemeen”, waar De Gelukkige Dolfijntjes vanaf 2017 bij aangesloten is. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig. Geschillen worden op een praktische en laagdrempelige manier opgelost.
Soort klachten
Klachten kunnen onder andere gaan over:
Indienen van geschillen
Geschillen kunt u zowel digitaal als schriftelijk indienen. De kosten zijn laag: u betaalt € 52,50,- klachtengeld. Geeft de Geschillencommissie u gelijk, dan krijgt u dit bedrag terug. De procedure is eenvoudig, zodat u geen advocaat nodig heeft. Bovendien is de uitspraak van de commissie bindend en is gewaarborgd dat een uitspraak altijd wordt nagekomen door de zorgaanbieder.
Voor de verdere informatie verwijzen wij u naar: de geschillen commissie.
Https://www.degeschillencommissiezorg.nl/zorgaanbieders/zorgcommissies/zorg-algemeen/